Категорії розділу

Пошукувачеві на замітку [31]
Законодавство [2]
Різне [12]

Опитування

Якщо Вам потрібно скласти професійне резюме, Ви
Всього відповідей: 33

Гороскоп

На замітку

Ср, 24.11.27, 12:23
Вітаємо Вас Гiсть
Головна | Реєстрація | Вхід |
 

Кадровий Центр "Я"

Статті

Головна » Статті » Пошукувачеві на замітку

Перше враження про кандидата: з чого воно складається?
Пунктуальність
  • Кандидат приходить: вчасно; із запізненням; не в призначений час і без попереднього дзвінка.
  • Кандидат з різних причин відкладає вже призначену співбесіду.
  • Якщо кандидат не встигає на призначений час: дзвонить, попереджуючи про запізнення; не дзвонить, але перепрошує, коли приходить; виправдовується, повідомляючи справжні або вигадані причини запізнення; не перепрошує і не виправдується; стверджує, що співбесіду було призначено саме на цей час (каже неправду).
  • Які документи (оригінали, копії) кандидат приносить із собою: не приносить навіть основних документів; приносить лише ті, котрі йому сказали принести; приносить усе, що є (включаючи грамоту з дитячого садка).
Зовнішній вигляд
  • Одяг, взуття (якість, охайність, стиль, нове чи старе).
  • Руки, нігті (чистота, охайність, манікюр, довжина нігтів; колір — для жінок).
  • Стрижка, зачіска (стиль, акуратність; для чоловіків — як давно стригся, борода/вуса — ступінь доглянутості; для жінок із пофарбованим волоссям — як давно не фарбувалася, колір).
  • Вираз обличчя.
  • Постава.
Поведінка на співбесіді
  • Вітання (яке, як звертається, як представляється).
  • Як займає запропоноване місце: відразу сідає; попередньо оглядається; вибирає найбільш зручне для себе місце, можливо ігноруючи запропоноване вами.
  • Дистанція: прагне присунутися; сідає подалі; відхиляється в процесі розмови; частково відвертається; навалюється на ваш стіл; розкладає на столі принесені документи й особисті речі.
  • Сидить: занадто розкуто; в «затиснутій» позі, на краєчку стільця; на «американський манер»; рівно, спокійно.
  • Чи задає питання, і які саме.
  • Чи записує що-небудь у процесі співбесіди.
Коммунікабельність
  • Як багато говорить.
  • Чи часто перебирає ініціативу в діалозі.
  • Як «тримає паузу»: поспішає заповнити її монологом; спокійно чекає, доки ви поставите запитання; мовчки нервує; ставить власні питання.
  • Чи вміє слухати співрозмовника: самозабутньо говорить, не звертаючи уваги на запитання; відволікається, забуває, про що говорив; перебиває, не дослуховує; слухає уважно; починає відповідати на запитання раніш, ніж ви його сформулювали.
  • Чи підтримує зоровий контакт: дивиться прямо на співрозмовника; говорить «у простір»; поглядає нишком; очі бігають.
  • Лексика, стиль мови (жаргон, слова-паразити, спец. термінологія).
  • Голос: тембр, інтонації, виразність, дефекти дикції, швидкість мовлення.
Схильність до конфліктів
  • Згадки про минулі конфлікти чи розбіжності з колегами, клієнтами, керівництвом.
  • Розповідь про зовнішні причини виникнення цих конфліктів, шляхи їх вирішення, колишні образи, зловтіха.
  • Реакція на провокативні питання.
  • Інтонація голосу: скандальність, вразливість, «стервозність».


Джерело: http://vivactiv.ru
Категорія: Пошукувачеві на замітку | Додав: Рекрутер (09.11.27)
Переглядів: 703 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]